Bestelinformatie voor ATOS

Home/atos-provox
ATOS Medical

Sinds kort kunnen de patiënten hun noden en feedback van onze materialen doorsturen naar een centraal emailadres : userfeedback@atosmedical.com.

Atos Medical zet zich in om mensen die ademen via een stoma een stem te geven. Samen met hen wordt er op zoek gegaan naar een oplossing en daarom is het belangrijk dat we luisteren en de feedback te harte nemen. Daarom is er dit emailadres gekomen. Het User Need Team behandelt alle mails en deze worden gebruikt als input voor het innovatieproces bij de ontwikkeling van de materialen.

ATOS Product Specialist

Collaer Sofie

Werner von Siemensstraat 11
2712 PN Zoetermeer (NL)
www.atosmedical.com

T. +32 (0) 2 218 55 50
M. +32 (0) 479 06 13 58
sofie.collaer@atosmedical.com

Bestelbonnen van 2024

Provox

Provox en toebehoren PDF Bestand Excel Bestand
Provox LaryTubes en LaryButtons PDF Bestand Excel Bestand

Provox Life

Provox Life en toebehoren PDF Bestand Excel Bestand
Provox Life LaryTubes en LaryButtons PDF Bestand Excel Bestand

Bijkomende informatie

Omtrent bestellingen

Voor alle nieuwe patiënten geldt 5 bestellingen per 12 maanden en wordt geteld vanaf de dag van de operatie (dit is de nieuwe regeling sinds 1/03/2019)
Voor alle patiënten die voor 1 maart 2019 geopereerd werden geldt als startdatum voor hun jaarlijkse bestellingen de datum van de eerste bestelling na 1 maart 2019.

Voorbeeld: als de patiënt op 1 mei 2019 zijn eerste bestelling heeft gedaan, dan heeft hij elk jaar recht op zijn 5 pakketten tot en met de 1ste mei van het daaropvolgende jaar.

Bestellingen bij Atos kan nog steeds bij de NKO afdeling te Leuven.

Je kan nog steeds 5 dozen bestellen ter waarde van 350,99 euro per jaar. Maar je kan deze niet meer afhalen op de NKO afdeling. Dit kan als volgend:

  • Je vult de bestelbon in en geeft hem af op de NKO afdeling in Gasthuisberg.
  • Je kan ook online bestellen: Je vult je bestelbon in (neem er een kopie van, als er iets mis zou gaan dat je een bewijs hebt van wat je hebt besteld). Je stuurt de bon naar het nieuwe mailadres in Leuven: bestellingen.laryngectomie@uz.kuleuven.ac.be. Dit wordt dan doorgestuurd naar Atos. 3 a 4 weken later wordt dan je bestelling thuis afgeleverd door Bpost.

Deze procedure geldt enkel voor bestellingen in ziekenhuis te Leuven . Voor bestellingen in andere ziekenhuizen, volg je procedure die het ziekenhuis oplegt.

Bestellingen Atos producten – Ziekenhuis ZOL Te Genk.

  • U dient eerst naar de dienst NKO te gaan voor het bekomen van een geldig voorschrift.
  • Indien de bestelbon reeds ingevuld is: bestelbon laten tekenen door een neus- keel- oorarts.
  • Indien u niet over een bestelbon beschikt, kan u de arts vragen een voorschrift op te maken.
  • Voorschriften van huisartsen zijn ongeldig!

  • Vervolgens kan u zich aan de balie van de apotheek aanmelden voor het plaatsen van een bestelling.
  • Onderstaande producten zijn courant in voorraad en kunnen onmiddellijk meegenomen worden:

Cassettes: Ref. 7290 en 7291
Klevers: Ref. 7253, 7254, 7256, 7289 en 7331
Toebehoren: Ref. 8011, 8012, 7244, 7204, 7260 en 8109

  • Indien de bestelling niet onmiddellijk volledig afgeleverd kan worden heeft u de keuze om de bestelling gedeeltelijk mee te nemen of de volledige bestelling na een aantal dagen als geheel op te halen.

  • Per bestelbon kan er voor €350,99 aan materiaal besteld worden. Het is niet mogelijk om voor het volledige bedrag enkel filters of enkel klevers te bestellen. Iedere bestelling dient een combinatie te zijn van filters en klevers.

  • Als het bestelde bedrag lager ligt dan €350,99 zal het overschot overgenomen worden naar uw volgende bestelling. Het is ook mogelijk om meerdere bestellingen op hetzelfde moment te plaatsen.

  • Sinds 1/03/2019 zijn de regels rond de terugbetalingen veranderd.
    Het maximum van 5 bestellingen dient niet meer per kalenderjaar maar per 12 maanden bekeken te worden.
    D.w.z. dat u op het moment van uw bestelling dient terug te tellen naar dezelfde dag van het vorige jaar. Heeft u sinds deze dag minder dan 5 pakketjes besteld, kan de bestelling geplaatst worden.
    Zo niet dient u te wachten.

  • Online bestellingen en thuisleveringen zijn niet mogelijk.
    Alle bestellingen die u rechtstreeks bij ATOS besteld kunnen niet terugbetaald worden door uw mutualiteit.

Route naar de apotheek

Rechtstreeks naar de apotheek:
Volg de bordjes met locatie 3100 (in de richting van spoedgevallen).
Aan de apotheek zijn een aantal parkeerplaatsen voorzien waar u maximum 30 minuten kan parkeren.

Vanaf de parking van het ziekenhuis:
Verlaat de parking richting de rode lichten van de Oosterring.
Daar kan u vervolgens draaien en terug naar het ziekenhuis rijden (volg de bordjes 3100).
Gelieve vanaf de parking niet onmiddellijk links af te draaien.
Dit zorgt voor een erg gevaarlijke verkeerssituatie.